Leijona 23.7. - 22.8. Kilvoittelet ylellisyyden tarjoamissa ihanuuksissa, ne alkavat jo tuntua välttämättömyyksiltä. Raha on energiaa, jonka avulla voit toteuttaa unelmiasi!
Panssarimarssin alku: Meillä on käsky jyrkin uhmata kuolemaa. Voimalla panssarinyrkin ruhjoa vastustajaa. Meillä ei säikytä, meillä ei surra - iske ja murra!
>lman jalkoja ei voi lyödä eikä ilman käsiä potkia. I have no mouth, and I must scream KIAI?
man, from the remotest antiquity, found it convenient to exert his strength to subjugate his companion, and his invention to show that she ought to have her neck bent under the yoke, because the whole creation was only created for his convenience or pleasure M Wollstonecraft
http://www.woodmann.com/fravia/slaves.htm
25.11. 529002-81113199 LYHENNYS 105.74 EUR KORKO 0.38 EUR KULUT 1.50 EUR JÄLJELLÄ 0.00 EUR auto o maksettu
The Sick Rose O rose, thou art sick!? The invisible worm That flies in the night, In the howling storm, Has found out thy bed Of crimson joy, And his dark secret love Does thy life destroy. Veneerisistä taudeista Sairaasta Ruusastaan runoili aikanaan William Blake, tuo englantilainen runoilija, joka väitti näkevänsä enkeleitä. Jälkipolvi ei tiedä, mitä Ville oikein oli naukkaillut, mutta hyvää sittiä Blake on tuottanut meille. Runoa on tulkittu monin tavoin vuosien saatossa, mutta nyt saatte kuulla definitiivisen totuuden tästä teoksesta. Kyseessähän on runo veneerisistä taudeista, eli sukupuolitaudeista. William-parka, voimme olettaa että hän on samassa pöhnässä, jossa näki enkelit puussa, iskenyt jonkun naisen, kutsukaamme häntä Ruusaksi. Ilmeisesti William on unohtanut kertoa pikku salaisuuden, kupastaan, tippurista, mitä näitä nyt on. Runoilijana on sitten vääntänyt asiasta runon, sen sijaan, että olisi mennyt ja kakaissut totuuden ulos. Vaikka nyt tiedämmekin, että runon merkitys ei ole kovin kaksinen tahi ylevä, voimme silti tutkailla kuvakieltä, joka on tästä runosta tehnyt merkittävän. Blakehan on vähintään sata vuotta edellä kirjoittaessaan lähes imagistista, vapaamittaista runoa ? ei olekaan kumma, että aikalaisten ymmärtämättömyys ilmeisesti ajoi miehen viinaan ja naisiin edes hetkellistä helpotusta hakemaan. Runon kuvakielestä voimme päätellä, että Blake koki häpeää miehuutensa pienuudesta. Runon alkusäkeistön väkevä metafora ?näkymätön mato? kuvaa varmasti kaikkien niiden miesten tunteita, joita ei ole varustettu kuten orhia. Ei sillä, että koolla olisi väliä. Kirjoittaahan Williamkin oman matonsa lentävän ?ulvontamyrskyssä?. Mitäs sitä liikaa valittelemaan kokoaan, jos kerran naiset saa ulvomaan joka tapauksessa. Toisessa säkeistössä tulemme sitten naisten erogeenisille alueille, tuonne ?Nautinnon verenpunaiseen ruusupenkkiin?. William Blakekin on ilmeisesti tullut, koska nyt varoittaa siis naista ?pimeän salaisuuden? tuhoavan tämän elämän. Sen pituinen se. Siis tämä juttu. Nyt tiedätte totuuden William Blakesta ja paarin Ruusasta. Muistakaa heitä, ja muistakaa suojavarustus!
Antiikin kirjallisuus- kurssilla kirjoitettua: [...] » Tuskin kukaan tämän päivän ihminen kykenee täysin » hyväksymään tai ymmärtämään roomalaista väkivaltaviihdettä. » Tämä järkyttävältä tuntuva viihteen tapa ei kuitenkaan » ole pelkkää historiaa, vaikka sitä ei enää tavata » alkuperäisessä muodossaan. Siinä missä roomalainen » katseli julmuuden tapahtuvan silmiensä edessä ja sai » siitä nautintoa, nykyihminen hakee saman kokemuksen » ruudulta väkivaltaisten elokuvien tai pelien muodossa. » Live-väkivaltaa voi nähdä vaikka nyrkkeily- tai » jääkiekko-ottelussa, joiden sankarit ovat kenties tämän » päivän gladiaattoreita. Väkivaltaviihde on maailmassa » pysyvästi, vain sen muodot ovat muuttuneet aikojen » saatossa. » Mikä saa ihmisen viihtymään julmuuden ääressä, mikä » siinä kiehtoo? Mitä väkivaltaviihde saa aikaan sen » katsojassa? Itseäni, kuten varmasti suurinta osaa » ihmisistä, väkivallan näkeminen inhottaa ja ahdistaa. [...] Niin, mikä saa ihmisen katsomaan väkivaltaa? Syitä on varmasti monia. Ensiksi erottelisin kuitenkin yksipuolisen julmuuden kuten kidutukset väkivaltaisesta kamppailusta, kuten gladiaattoriottelut tai nyrkkeilyn. Ihminen, joka nauttii toisen äärimmäisestä kärsimyksestä on kai aina jotenkin kieroon kasvanut: empatiakyvytön, heikon itsetunnon omaava, ihmistorso. Minua ei niinkään kiinnosta tämä puoli väkivallassa. Mielestäni kiinnostavampaa on nämä ns. kamppailu-urheilut, joissa kaksi tasaveroista ihmistä (yleensä kuitenkin kai miestä?) ottavat mittaa toisistaan. Miksi meitä kiinnostaa kahden ihmisen taistelussa? Tietysti voi kyseessä olla makaaberi kiinnostus kaikkea karmeaa kohtaan. Joku ei välttämättä nauti ollenkaan, ollaanhan esimerkiksi jääkiekkoväkivaltaa karsimassa raskaalla kädellä. Silti monet nauttivat ja tähän mielestäni on sama syy, kuin siihen miksi joku lukee kirjaa monta kertaa: katsoja saa jotain irti siitä, että samaistuu ottelijoihin. Tämä samaistumisen aiheuttama nautinto taas on samaa juurta kuin itse tappelijan. Päädymme siis kysymykseen miksi jotkut tappelevat vapaaehtoisesti verissä päin ja saavat siitä nautintoa? Gladiaattorit tietysti tappelivat pakon edessä, mutta nykyäänhän ei tätä pakkoa ole. Syyn täytyy siis olla ihmisessä. Ihminen on psyko-fyysinen olento, joka on kehittynyt väkivaltaisessa maailmassa. Stressi, jota nykyaikanakin tunnemme on seurausta tästä: ihminen reagoi uhkiin (fyysisiin, mutta myös henkisiin) valmistautumalla tappelemaan tai pakenemaan; aivot eivät ota huomioon, että nykyajan uhkat harvoin ovat lyhytaikaisia ja väkivaltaisia ? jos kouluesseistä selviäisi viiden minuutin pieksännällä niin eihän niissä olisi mitään ihmeellistä. Valitettavasti koulun tai työn aiheuttama stressi ei ole lyhytkestoista. Mielestäni tässä pääsemmekin asian ytimeen. Kamppailu itsessään, tai sen seuraaminen, on tapa saada adrenaliini hyrräämään, mutta myös purkaa ahdistus nopeasti. Se on itsehoitoa siinä missä kuuma kylpy ja hyvä musiikkikin on. Kun otat mittaa vastustajasta ja ainut ajatus päässäsi on se, että hakkaat vastustajasi muusiksi, on elämä yksinkertaista ja helppoa. Et huomaa aikaa, ympäristöä, mitään muuta kuin oman ruumiisi ja vastustajan. Mielestäni kokemusta voi kutsua lähes orgastiseksi. Ehkä ns. flow-ilmiössä josta pop-psykologit puhuvat on kyse vastaavasta? Tämä oli jossain määrin omakohtainen pohdinta väkivallan viehätyksestä. Joitain se saattaa inhottaa, siksipä korostan vielä, että en käy kaupungilla potkimassa mummoja tai hakkaamassa ihmisiä. Loppukaneettina, mielestäni esimerkiksi monet pelit ja leikit voidaan nähdä väkivaltaisten kilpailuimpulssien sublimaationa. Juho
BB-viisautta Mäkään en joudu varmaan ikinä putkaan, kun mä elän niin varovasti, Perttu jatkoi ja alkoi tarinoida putkareissustaan: - Humalassa toikkaroinut jotain, niin putkaanhan siitä joutuu. Eikä mua haittaa, onhan sekin paikka nähty, mut se ei ollut kauhean mukava paikka, painimatto ja betonilattia.
utta ilman Venusta ei taidekaan voi syntyä - runous syntyy kun Venus hellyttää ankaran rakastajaansa, sodanjumala Marsin. Runous vaatii rauhaa. Mutta tämä rauha ei ole pysähtynyttä: vaan jännitettä jonka luovuus (Venus) ja taistelu (Mars) yhtyessään luovat, tämä jännite on taideteoksessa.
Vaikka stoalaiset olivat välinpitämättömiä maailman muutoksia kohtaan, he eivät kääntyneet menneisyyteen, ihanteeseen, nostalgiaan, utopiaan. He halusivat oppia ottamaan maailman kaaoksen avosylin vastaan, millaista tuhoa tulevaisuus merkitsikää ibid
iksi nimenomaan tragedia paljastaa ihmisen suuruuden tai pienuuden, koska se on kamppailu ylivoimaista vastaan jossa ihminen aina murtuu, mutta samalla hän mittaa itsensä. R. Niemi-Pynttäri
Yksinäisen mudarin elämästä lauloi aikanaan veljekset Bee Gees Tragedy: When the feeling's gone and you can't go on, It's tragedy. When the morning cries and you don't know why, It's hard to bear. With no one to love you, you're goin' nowhere. Tragedy: When you lose control and you got no soul, It's tragedy. When the morning cries and you don't know why, It's hard to bear. With no one beside you, you're goin' nowhere.
And when you get the choice to sit it out or dance I hope you dance
Niin suuri on Lenin. Hän kirkasti tiemme, kun aamuun me astuimme myrskyistä yön. Ja Stalinin johdolla taistoissa, työssä me kasvoimme kuntohon sankarityön. Oi suuri, vapaa synnyinmaa, sun kunniaasi kaiuttaa kansojen ystävyys murtumaton. lippuasi seuraten neuvostoihminen voitosta voittohon astuva on.
Well don't you know that its a fool who plays it cool By making his world a little colder -- "Hey Jude", The Beatles
Lahimpana neekeria mita mina tunnen on joku vitun ruotsalainen. Miten mina voin olla olematta etnosentrinen? Pitaisiko minun viiltaa ranteet auki sen takia etta en tunne kuten afrikkalainen? Olen suomalainen ja nain ollen varmasti myos etnosentrinen/rasisti. Olen aika varma, etta gambialainen on myos etnosentrinen ja rasisti ja etta on olemassa viela rasistisempia kulttuureita kuin tama meidan. Minua arsyttaa se kirjallisuudentutkimuksen malli, jossa ei-valkoinen toiseus (ja ehka nykyaikainen postmodernimismi) asetetaan jalustalle sorretuksi jaloudeksi ja menneiden polvien ihmisista tehdaan suunilleen ihmissyojia, koska he ovat rasisteja, koska elivat vittu ennen meita. Joo.
näätkö levottomat kasvot jotka harhailevat pienet yksinäiset sielut jotka odottavat et tulis joku helvetin ihme ja korjais ne mukaan tääl on liaan monta kättä ilman taluttajaa ääl on liian monta suuta ilman sanottavaa eikä se mitä sä sanot vaan miten kauniiks kaikki puetaan
#2 David Hasselhoff - I've Been Looking for Freedom - soitetaan pitkalle matkalle lahtiessa tai kun vaimo on ajettu kirveella lumihankeen ja kytat on perassa Edu Kettunen - Taivaansinin BMW: vaikka auto olisikin likaisenvalkoinen fiat tuo Edu pohjanmaan lakeuret ja resperaaromeinigin veriin
Punton arvo tuplaantui kun asensin (ihan itse! isi auttoi ihan vahan) uuden cd-mp3-wma-l33t-mankan. Nyt vaan kokoamaan Suurinta ja Mahtavinta biisilistaa autoilua varten. #1 Born to Be Wild - mummot alta pois, meikku suuntaa Vaajakosken moottoritielle!!!!
[16:02]:Aiwe [wanted]: friends [16:02]:Aiwe [wanted]: uh, lotto
young human female clad in battered armour The woman nods at you and says 'You suck, but I guess we will be able to turn you into a proper tiger yet.' Shelaste yells 'Now go away!' On taas perjantai...
Paino: 81,7kg. nyt pitas tehda jotain, ja se jotain ei ole taman mudin pelaaminen. huoh
Tanssikaa, laulakaa, te jotka tiedatte, huomista ei tulekaan. Kun taalla kuolevat nuorina ne joita Jumala liikaa rakastaa. Jep, jep, jotain iloa on tasta R.I.P.pi-juhlastakin kai.
Pohjoismaiden terveysministerit korostavat, etta alkoholi ei aiheuta karsimysta vain juojalle, vaan monille viattomille uhreille. Voi vittujen kevat, alkoholi on nautintoaine. Ihmiset juovat sita vapaaehtoisesti jotta heilla olisi kivaa. Voisiko tama tekopyha kerho vaikka menna kaduille antamaan spurguille ruokakuponkeja ja lopettaa normaalisti ryyppaavien hairikoinnin veronkorotusvaatimuksilla.
Catherine Millet: Catherine M:n seksuaalieldmd, Loistopokkarit 4e kirjatorilta, hintaryhmd C (~7,90e) Kirja mudarille. Tdynnd orgioita, suihinottoa, persepanoja yms. yms. Paradoksaalisesti kirja seksistd saa lopulta lukijansa ahdistumaan ja inhoamaan aihetta. Millet esittdd itsensd tdysin fantasioiden, seksin ja (ihmis)suhteidensa kautta: kuva tdstd ilmeisesti(?) dlykkddstd taidemaailman ihmisestd jdd pinnalliseksi ja saa ihmettelemddn, onko kirjan tarkoituksena pelkdstddn kohahduttaa rajulla aiheellaan. Takakansi vertaa Millettid Milleriin ja de Beauvoiriin, mutta myvs kirjallisuuskaanonia tuntematon lukija alkaa pian epdilld, ettd se on vain tyhjdd mainosta - eikai pelkkd himolla mdssdily ole koskaan voinut saada Oikean Kirjallisuuden(tm) leimaa? Nainen joka kirjan edetessd paljastuu on kuin pornoleffaklisee: aina valmis, joka reikdd tarjoava miehen himon tdyttdjd. Kirjan tarkoituksena on ehkd kuvata seksuaalista vapautumista 70-luvulla, mutta ahdistavan seksikeskeinen kertomistyyli laittaa ihmettelemddn pitdisikv tdstd oikeasti olla hyvillddn. Catherine M:n seksuaalieldmdn hyvin luomaa tunnelmaa voisi verrata tunnelmaan, jonka jokainen mies joka on runkannut neljd kertaa putkeen tuntee, kun vield enemmdn kuin kyrpdd, kivistdd mieltd polttava ihmisen ldheisyyden kaipuu, jota ei edes se viides kerta poista. Lopulta kirjan sankareiden seksistd jdd tyhjd kuva: missd on tunne? No, ehkd kirjan himokkaat miehet ja naiset ovatkin keksineet sen seksin salaisuuden, mitd kriitikko ei vield ole tajunnut? Mene ja tiedd, mutta se on varmaa, ettd tdmd seksin ympdrilld pyvrivd teos ei kirjallisesti ansioidu korkealle edes jdrkyttdvyytensd suhteen. Ahdistavasta ilmapiiristd kuitenkin bonukset..
Ostin kivan kirjan tukholman sf kirjakaupasta ja unohdin sen laivaan. Ainut oma ostos koko helevatun reissulta. Vituttaa.
Give me one moment in time When I'm more than I thought I could be When all of my dreams are a heartbeat away And the answers are all up to me
Gold difference: +17000.00 kuka sanoo etta pelaaminen ei kannata?
Taidan olla koukussa tahan black jackkiin.
Kaiken uhonkin keskella taa Avaimen punainen tiili levy on aika menevaa hoppia. Sopii lehdenlukumusiikiks ja ekspotuksen taustalle.
Kun vaimoke on poissa syntyy isoja ongelmia: syodako loppuun eilen avattu lenkkipaketti vai maksalaatikko. Hyva ruoka ei paljoa maksa, eika sita laiteta!
Owldar the fairy: tasta homommaksi ei paase. Rotukinhan sen jo kertoo.
Oon ajatellu miesasiayhdistyksen perustamista. Luulis etta mudistakin loytyis paljon asian allekirjoittavia: miehia joita nykymaailman moninaiset ja ristiriitaiset vaatimukset miehisyydelle ahdistavat. Ideaalitilannehan olisi etta sita 12h partia vetanytta sankaria joka viimein kukistaa pelin pahimman vihulaisen ja saa Suurimman Miekan(tm) kunnioitettaisiin miehena samalla lailla kuin sita metsamiesta joka kaataa isoimman hirven, nopeinta rallikuskia tms. Yhdistys voisi jarjestaa miesteniltoja joissa juotaisiin punaviinia ja pohdittaisiin mita miehisyys on, yhteiskunnan mieskuvaa, itseyden ja miehisyyden konvergenssia ja sita miten paskoja naiset on kun ne ei anna. Tavoitteena olisi tukea miesten identiteettitaistelua yksityisella ja yleisella tasolla. Lopuksi yhdistys toimisi myos hyvana syyna lahtea ryyppaamaan kaikille naisen ikeen alla elaville: "Menen miesyhdistyksen kokoukseen" kuulostaa paremmalta kuin "Lahen juomaan Riston* luo" (*Nimi taysin satunnainen).
On melkeen noloa myontaa, mutta diggaan torkeesti britneyn Everytime biisista.
Yksvuotispaivaa juhlitaan.
Ostin sussulle ruusun tanaan. 50c. Kalja maksoi 4.20 eli silla rahalla saisi miltei 10 ruusua. Outoa nama ostospreferenssit. (50c oli epatoivoisen myyjan alennus)
Musa: Eternal - I Wanna Be the Only One: diskopoppia kultaiselta 80 (90?) luvulta. Paukku: Galliano+Kahvi+tujaus maitoa: kuin sokeroitu kahvia, makealla sivutujauksella
Sininen perkele ratsastaa jalleen tms. Eli tultiin mokilta jossa laitettiin faijan legendaarinen Toyota Liteace suunilleen kuntoon. Sussu ei nayta vielakaan tykkaavan, vaikka auto nayttaa hellyyttavalta siniselta lehmalta. Ei voi ymmartaa.
Kahvipannu putos kuivaushyllylta ja hajosi. Makkarakastikke muuttui suolaisesta tahnasta liian loysaksi, ja nyt sita ei ole enaa missaan ilmeisesti (haihtui?). Huoh.
Hyvdt, pahat ja rumat 24:n toinen kausi on selvdd demokraattipropagandaa George Bushia vastaan. Vastakkainasettelu hyvd demokraattipresidentti - pahat vljy/vky-yrittdjdt ja heitd tukevat (varapresidentti, sotilaat) on aivan selvd. Sarja piikittelee Bushia hyvkkdyksestd Irakiin esittdmdlld hyvdn presidenttinsd haluttomuuden sotaan ilman todisteita, hyvkkdyksenkin alla. Todellisessa maailmassa emme ehkd usko, ettd USAn sisdiset voimat ovat WTCn iskun takana, mutta selvd yhtdldisyysmerkki on vedettdvissd sarjan suuryritysten moraalittomaan omanedun tavoitteluun ja USAn toimiin Irakin ja Afganistanin sodan hyvtyjind. Silloin kuin tavallisia ihmisid esiintyy sarjassa, ovat he joko harmittomia juntteja tai tdysid eldimid. Dlykkditd, rationaalisia amerikkalaisia ei 24:n mukaan ole olemassa: tdlld tavalla kaikki jotka kannattavat Irakin sotaa leimataan punaniskarasisteiksi tai pahojen korporaatioiden kdtyreiksi. Molempia hyvdt teurastavat sarjassa aivan huoletta.
Leffoissa sankarit laittaa aina herkissa kohdissa kutumusaa soimaan. Tajusin, etta sellasta geneerista kutumusaa puuttuu viela kokoelmasta ja imuroin noin aluksi jonkun Barry White kokoelman. Taytyy tutkia viela tuota suprnovaa enemman asian tiimoilta.
Some days ago I was asked if I knew of the record label HMV. I couldn't recall having heard of it before I saw the magazine/book/whatever the asker was reading. There was a familiar picture of a dog listening to an old gramophone. Instantly I knew the letters meant His Master's Voice and the dog was Thomas Edison's dog, listening to a record his master had made before he died to comfort the dog. I cannot tell where I have read the story originally. Only when I saw the dog did I connect all the pieces - the label wasn't enough. What is significant is how quickly I remembered the story. We humans live by stories. People talk about information age but I think that much more than information, truth or facts we are moved by stories and narratives. In that respect we haven't gotten too far although the ways of spreading these stories have became manifold in the last 30 or so years. We used to make sense of the world by orally told stories. Then came along books, the press, tv and the internet with all their capabilities. I don't think they've really gotten us nowhere. Stories such as the one about the dog and his deceased master still move and influence us. We interpret the news according to the general narratives current in our culture and sub cultures we belong to. "USA is bad" is one national myth that we cherish. For some it has basis in their life, they have perhaps marched against Viet Nam War or for Salvador Allende. Even these people have before been influenced by the socialist stories and views of world. For others, mostly the young today it just is so. The leftist youngsters (me included) of today have perhaps heard that USA is Iraq for the oil, big US companies are benefitting from the war and so on. How do we know? We have been told so and we spread these stories. They are not stories because they are false, but because they a) are not based on our own experience or to some direct source of information b) are used to give meaning to actions which by themselves are morally neutral. Thus it is almost equally valid to say Bush is a hero for dismantling the dictator in Iraq and for saying he's a criminal for medling in the affairs of a sovereign country. When we know that USA is bad we choose to disregard the positive stories about it. Propagandists and populists use the way we interpret the world by stories for their advantage. Tell a story people want to hear and they will believe it. This is because the causes and effects in our globalized complex world are so complicated that we cannot easily comprehend them more than the caveman could comprehend the natural world around him 20.000 years ago. Meaning is what makes us human: the ability of our brains to attach interpretations to arbitrary signs. It is the human disease - love it or hate, you're stuck with it. That is also why it is so important to support the developing of critical literacy in our schools. There more we are aware of this tendency in ourselves and the use that is made of it by journalists, propagandists, advertisers, you name it, the better we will be able to judge for ourselves. Not based on stories alone anymore. .
Suomi ja jaakiekko tyhjentavasti: Iona [hockey]: no onhan se siind, kylldhdn sen tietdd ettei suomi voi tollasella alulla voittaa yhtdkddn matsia
Maakin haluan talle kurssille: [Magnacarta] Pron. for teachers -tentti 4.5. siirretty
Kokeilin tassa perisuomalaista vappuruokaa eli kaljaa ja lenkkia, mutta taytyy todeta etta karjala ei taydenna hyvin hkn juustolenkkia. ehka joku punaviini olisi parempi.
Tyttöystävän perse on parempi kuin miljoona wordsworthin runoa
Grammar in lg learning tehtdvd 5sivua Language Awareness tehtdvd 5sivua Darwin tentti - muutama kirja lukematta Variation and Change 1sivu tekemdttd prosemma kirjaarvostelu kesken (500 sanaa) ruotsin alustus (aihe, puhe, keskusteluteemat) & tentti romantics essee ~1500 sanaa
Meitti repasee ja nostaa opintolainan ny. Jaksa olla pa perkele.
Ma en oikeen oo koskaan tajunnu tata Pandoran lipas juttuu. Eikos tarina kerro et kun lipas avattiin niin kaiken maailman vitsauksest paasivat ihmisten kimppuun? Eli ne paasivat lippaasta ulos, mutta sitten sanotaan etta lippaan pohjalle jai toivo. Miks se jai sinne lippaan pohjalle? Eikos toivo ollut nyt se tekija mika tasapainottaa kaiken kammottavuuden joka paasee ulos - miten se tekee sen jos se jaa lippaaseen? Ravistettiinko sekin sielta sitten ihmisten ilmoille vai? Jos nain tehtiin niin miksei sita sanota, vaan sanotaan etta se jai sinne lippaan pohjalle. Mina en tajuu. Perkele.
Itsetyydytys on himon ja hekuman synti joka on saatanasta!
Mita musiikkia explorettajat kuuntelee? Anna Erikssonin Vieraat Huoneet.
Mika on mudaajien suosikkirunokirja? Blaken Songs of Experience Huoh.
Tuo alla on mun tulevaisuus.
[20:45]:Dupre [dawn+]: sit vdhintdd 7 lasta et voi ajella 9manilla koha ne oppii vdhd kirjottaa ja lukee
Olen hyva ihminen koska: pesin pyykkia (2 konetta) imuroin piiskasin matot pyyhin polyt kavin kaupassa luin 4 tylsaa artikkelia b2b viestinnasta
Sierain on tunnoton. En tietais vaikka rakaa valuis ulos litrakaupalla :(. Kavin asken hampilekurilla ja otti mun hampaat pois. Komeita hampaita.
Naisen kanssa asuminen on pahempaa kun intissä olo. Intissä kaapin piti olla kunnossa vaan kun lähettiin lomille ja oli tupatarkastus, kotona saa kuulla valitusta joka päivä. Huoh.
Alkoholi on myrkkya. Se saa ihmisen tekemaan huonoja juttuja. Pelatkaa ihmiset peleja. Elkaa tappako aivosoluja.
Mulla on uus hieno paita. Se on sellanen raitanen mis on vähä ruskeeta ja sit sinistä ja valkosta ja ne raidat on niinku eripaksusii sillee. Tää on ostettu Kappa Hallista ja makso jotai 10e mut oli oikee hinta kolkyt euroo ni säästin 20 euroo. Täs on vaan se huono puoli et tää pitää silittää mut mä en tykkää silittämisestä ja sit noita hihoja on aika vaikee silittää koska ei oo hiha lautaa mutta kuokkalassa mulla on kotona sellanen ja voin sitä käyttää jos tuon sen tänne. Ei muuta
[20:26]:Aiwe [dawn+]: ansaitsen kyl sellasen kännin huomenna ku oon tän paskan vääntäny et ei mitää rajaa [20:26]:Darol [dawn+]: =) [20:26]:Aiwe [dawn+]: ja paskan vääntäminen on tos ihan kuvainnollista
Laittaa miettimään lapsentekoa: [18:31]:Glaurung [suomi]: penskat o iha himmeitä otuksia [18:31]:Glaurung [suomi]: niin kauan ku ei oo omia ainakin [18:31]:Darol [suomi]: musta tuntuu että omat ne vasta himmeitä oiski
How true... [17:15]:Endure [suomi]: menet tyhmille vittuilee suoraa ni ne pyörittelee säälittävää mudaaja loppupäivän lattialla
(10:58) @Kirara squeezes your breasts and shouts 'Honk! Honk!'. (10:59) Kirara tells you 'yeh' (10:59) Kirara tells you 'sinun täyteläisia rintojasi vain ajattelen'
Darol tells you 'hei rupeeppas säki hc mudariks niin lähetää joskus equlle 8)'You tell Darol (*Humham*) 'aika vitsin murjasit topi' You tell Darol (*Humham*) 'mää oon miettiny et voisin joulukuussa vähän tehä expaa jos kerkeän'
Kirjotan täs jotai scheissee Ballad of Reading Gaolista. Ei paljo kiinnosta ku pitäs lähtee kaljalle tänään. Kukaa ei lähe mun kaa, mälsää. Helvetin Rippe ku jossai piilos on.