Download Game! Currently 62 players and visitors. Last logged in:MahjongIkurusBamotUrza

BatMUD Forums > Fin.bs > no herra zumbalo

 
 
#1
09 Apr 2005 18:48
 
 
saisko jonku selityksen asiaa, ni voisin parantaa tapoja tms en käsitä lol
meininkiä, jos olen vieny jotain tai aiheuttanut ongelmaa ni eiku lista ni
rupeen tekeen asialle joyain (että söi miestä kirjottaaa) humble B

 
Rating:
-4
Votes:
4
 
 
Boysen
200d, 12h, 47m, 2s old
Level:
82